Звоните

+38(067) 542 54 59 

 




17 Июля 2021 г
Мидория и Бакуго как всегда были треводными
21 Июня 2021 г
Дякую усім працівникам санаторію за сумлінну працю, за уважні обстеження і консультації, за цікаві заняття на ЛФК, за корисні дієтичні страви, своєчасне прибирання помешкання, за привітне відношення, ароматні чаї. Усіх вітаю з Днем медика! Бажаю міцного здоров'я, щастя й достатку в родинах.
20 Июня 2021 г
Есть одноместные номера - какие проблемы?
19 Июня 2021 г
Рад буду в 7-м корпусе,но только не з дедами.
8 Июня 2021 г
Если коротко - очень хочется вернуться. Кому дорог покой - прекрасное место. Жаль поликлиники 1й этаж выгоревший не восстановлен пока, но - раз всё-таки нижний бювет открыли, а не очень верилось, то даст Бог и до поликлиники очередь дойдёт. Сотрудникам благодарность, и за труды, и за неизменную атмосферу доброжелательности, что очень ценно в наше время.
3 Июня 2021 г
Здравствуйте, а будут ли направления для льготников?
30 Мая 2021 г
‌Кожного разу я приїжджаю у "Бермінводи", щоб хорошо оздоровитися і заодно приємно відпочити. Кращого санаторію-курорту просто не знайти. В корпусах для реабілітації я проходжу лікувальні оздоровчо-діючі процедури, - отримую: здорово-ефективний результат. Обслуговуючим мед. колективом я дуже задоволений це десциплінований, професійний персонал. Спеціалісти курортної оздоровниці варті подяки, виділю прізвища декількох фахівців: ... Я ставлю лайк Адаменко Тетяні Григорівні привабливій жінці, добросовісній медичній сестрі за привітні відносини і уважне ставлення до приїжджих. Вона реєструє кімнати на вселення прибулим на лікування і дає направлення для проживання, на період оздоровлення. Тетяна Григорівна взаємодіє з лікарями, які призначають нездоровим особам, оздоровчі процедури. Недужим, що погано себе почувають і звертаються до неї, -- нікому не відмовляє, негайно надає медичну допомогу. Невдоволених її працею, - нема....... Я хочу відзначити, що великий корисний вклад у трудові будні оздоровчого закладу, вносить головна мед. сестра Черемісова Олена Володимирівна порядна, авторитетна людина, яку поважають співробітники, вона кваліфікований наставник, - консультує, передає практичні знання своїм підлеглим мед. персонам. Адміністрацією "БМВ" на Олену Володимирівну покладений важливий обов'язок; нести відповідальність за порядок в оздоровчій системі санаторію, доручене їй завдання виконується бездоганно....... Щоденно відвідую басейн, тут я насолоджуюсь плаванням, тут же, одержую заряд бадьорості від лікувальної фіз. культури. ЛФКа проводить вправна, вміла інструктор, щиросердна, добродушна працівниця басейну Оля Василівна, частину свого щирого серця і доброї душі вкладає в роботу, цим вона заслуговує на повагу, подяку, -- достойна відзнаки на дошці пошани... - Оля Орлова старанна в роботі, директор басейну, інструктор у спорті, проводить уроки здоров'я для нас, - гарна у профіль, красива в анфас....... Вільний, від процедур, час я використовую якнайефективніше. На курорті, для культурного відпочинку є такі захоплюючі заходи як: поїздка по пам'ятним місцям м. Харкова, екскурсії в собори, в храми, похід у театр, іще бувають виїздні подорожі по старовинним маєткам харьківщини... Час від часу відбувається концерт або демонструється комедійний фільм. Щовечора на нас чекають забавні розваги: диско-танці, це танцювальні фліртування під музику фонограми, якраз на танц. майданчику, із залицяння і женихання бере свій початок курортний роман... Організовують наш відпочинок дбайливі, діловиті працівники клубу, - Чернухи: Вадим Владиславович та Олексій Вадимович. Дякувати їм, наше дозвілля стає більш насиченим, різноманітним і приємним. Я впевнений, що до мого відгуку приєднаються безліч вдячних відпочиваючих.......... Оцінка: 10 із десяти!...... Привіт Юрію Олександровичу, директору санаторію.
17 Мая 2021 г
А как же? Щотижня колектив санаторію виходить на суботник! Ми дбаємо про те, щоб Ваш відпочинок був приємним і комфортним! Чекаємо на Вас, Дорогі друзі! Что они там гребли???
17 Мая 2021 г
Я в полном шоке увиденного, Все запущено, не ухожено, листья еще с прошлого года лежат. Как можно такой санаторий довести до такого состояния.
3 Мая 2021 г
Благодатне й цілюще місце поруч з таким великим містом, як Харків. Здається можна було б гарантовано заробити непогані гроші на одних мешканцях Харкова та їх постійних відвідуваннях. Проте все розпочинається з питання, а як можна доїхати міським транспортом? Аж тут виявляється, що від терміналу на Холодній горі й до санаторію "плаває" з інтервалом в 2-3 год якийсь "Фрегат". Цей "Фрегат" може приїхати, а може й не приїхати з "технічних причин". З огляду на це всі бажання щодо оздоровлення втрачаються ще на терміналі "Холодна гора" (немає нічого гіршого, ніж чекати або постійно нервуватись при одному спогаді про "дорогу длинную до ночки лунной, да с песней той, что вдаль манит..."). Шановні Друзі, якщо Вам не байдужа доля санаторію, Ваші робочі місця, Ви зацікавлені в підвищенні своєї зарплати і розбудові свого прекрасного бізнесу, то розпочніть з інфраструктурних питань. Адже без цього не буде нічого. При тривалому зволіканні вирішення цих нагальних питань Ви просто зкопіюєте долю санаторію "Рай-Оленівка". Його зруйнували вщент, а земля вже продається й на ній будуються приватні домоволодіння. Бажаю Вам зробити правильний вибір і вітаю Вас зі Святами відродження Нашої Великої Природи!!!
Категория:
Дата с:
Дата по:
Мест:
Дополнительное место:
Кондиционер:
Индивидуальный подогрев воды:
Балкон / веранда:
Мест Комнат Опции Подогрев воды Балкон/веранда Душ Санузел Цена

Условия

Для бронирования необходимо письменное подтверждение, а также предоплата в размере минимум на сутки проживания или за 30% дней, но не менее одного дня в течение 10 дней с момента получения нашего предложения. После получения предоплаты, мы направляем Вам письменное подтверждение об оплате и обязательное бронирование. Ваше бронирование Вы также можете гарантировать с помощью кредитной карты (American Express, Diners Club, Visa, Mastercard).

Отказ от бронирования (должен быть направлен в письменной форме):

За отказ от бронирования за 45 дней до даты предполагаемого заезда, предоплата возвращается в полном объеме.

За отказ от бронирования за 44-8 дней до даты предполагаемого заезда, возвращается 90% предоплаты.

За отказ от бронирования за 7-0 дней до даты предполагаемого заезда, предоплата не возвращается.

Правила бронирования

1. Заказ услуги бронирования осуществляется на основе письменной заявки, отправленной по факсу, электронной почте, а также через систему бронирования на сайте.

2. Подтверждение бронирования менеджер компании «» высылает не позднее чем через 24 часа после получения заявки.

3. Номер считается забронированным после выставления счета клиенту

4. В случае отсутствия мест в санатории, менеджер компании   предложит клиенту альтернативу (или иные варианты размещения).

5. После оплаты счета клиентом  менеджер высылает ваучер на размещение в котором указана информация: ФИО клиента, категория номера, даты проживания, номер брони. (Ваучер является информационным письмом и предъявляется в гостинице при поселении. В случае потери ваучера, необходимо связаться с менеджером компании  и уточнить номер брони).

Расчетный час начала и конца обслуживания устанавливается санаторием самостоятельно и указывается в ваучере.

Выезд после расчетного часа оплачивается дополнительно по тарифам санатория.

Заезд до расчетного часа не оплачивается при наличии свободных мест в санатория, либо оплачивается по тарифам санатория (эта информация уточняется у менеджера компании).Аннуляция по инициативе клиента возможна до 12 дня , за трое суток до даты ‌‌‌заезда. В выставочные периоды и при групповых заездах, а также в Высокий сезон сроки аннуляции устанавливаются самостоятельно и требуют уточнения в каждом конкретном случае. Несвоевременная аннуляция влечет за собой штрафные санкции в размере суток простоя забронированных номеров. Аннуляция, произведенная в установленные сроки, освобождает клиента от выплаты штрафа.

Согласен
Не согласен
Бронь комнаты
Категория:
Дата:
Цена: